كلمات الاغاني

كلمات اغنية اللي يمشي عادي داليا 2021

كلمات اغنية اللي يمشي عادي داليا 2021

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه
وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه
واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا
نسيوا انه الجراح بتسيب علامه
اللي يمشي يمشي عادي

مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا اهلا
حضننا ده اولي بي
فوق دماغنا مكانه عالي
وف عيونا هنداريه
ماحنا عشنا لناس باعونا
ف النهايه خدنا ايه
النوايا تبان ف شده ومين هيرضي
يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه

اه صحيح الناس معادن والمثل
بيقول تحرص بس مبنعملش بي

مواضيع قد تعجبك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى shell indir php shell takipz garantili takipçi alma sitesi takipçi hilesi böcek ilaçlama şirketi pubgmobile antalyanın haberleri www.takip2018.com/
%d مدونون معجبون بهذه: